Wpadłąm na taki fajny pomysł . Piszemu tu i piszemy. Odpowiadamy na swoje tematy . Czasami się kłócimy Więc możebyśmy się trochę pozanli .
Każdy kto ma ochotę niech napisze imię, wiek, skąd pochodzi , zainteresowania, itp.
To ja zaczynam
Mam na imię Sara [ ; DD ] i mam 12 lat. Pochodzę z Rumi [woj. pomorskie. obok Gdyni.] . Uwielbiam sport. Szczególnie siatkówkę którą trenuję 4 lata. W zime zawsze jeżdżę na nartach, snowboardzie ... Natomiast w lato morze, podróże, żaglówki, windsurfing itp. Lubię słuchac muzyki, oglądac filmy [Prison Break . ahh...], śledzić życie gwiazd [Wentt . < 333] i czytac książki kryminalne . ;DD Inne też lubie ale te są najlepsze . !
No to teraz czekam na infoo o was . ; DD
_________________ Bo tak na prawdę, nie ma sytuacji bez wyjścia... czasami po prostu prowadzi ono przez gabinet lekarski
To ja też się przywitam:)
Mam na imie Dominika(domka),mam lat 20 lat,mieszkam w dwóch miastach-Legnica-mieszkam i Lublin-studiuję.Studiuję familiologię na KUL-u.Interesuję się Indiami,Francją,indyjską kinematografią,musyką gospel i śpiewem:)
Pozdrawiam!
Hejka ;) Jestem Julia. Mam 18lat. Uczę się i mieszkam w Bydgoszczy. Tuż po wakacjach czeka mnie ciężka praca,bo będę przygotowywać się do maturki...Interesuje się telewizją. Uwielbiam oglądać różnego rodzaju filmy,seriale czy telenowele. Mogłabym całymi dniami je oglądać a później je analizować Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
_________________ "Czyż ciepła dłoń nie jest lepsza od zimnego ostrza"
To może teraz ja
Jestem Aśka, mam 16 lat i mieszkam niedaleko Oświęcimia Ogólnie lubię uprawiać sport, przede wszystkim lubię grać w noge. Ponadto lubię oglądać filmy różnego rodzaju, nie mam ulubionego typu, tylko co wpadnie w oko
Mam na imię Wiola i jestem uzależniona. ;p
ale mniejsza z tym. ;p :D